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Scandinavian Design Brand

북유럽 디자인브랜드 모즈스웨덴[MOZ SWEDEN]

BRAND KEYWORD

Scandinavian Design Brand

MOZ SWEDEN

MOZSWEDEN은 스웨덴의 생활 방식에 뿌리를 둔 라이프스타일 브랜드입니다. 북유럽의 여유로운 생활 방식을 위해 디자인된 세련된 의류와 일상용품을 판매합니다. 스웨덴의 라이프스타일에서 영감을 얻으세요. 자연에 가까워지고, 서로에게 가까워집니다.

Born by Swedish designer Anders Billin, the first itemized moz in 1999.

Born by Swedish designer Anders Billin, the first itemized moz in 1999. Twenty years have passed since 2019, and now moz is loved by people all over the world.

스웨덴 디자이너 Anders Billin이 1999년에 최초로 아이템화된 모즈를 탄생시켰습니다. 그로부터 20년이 지난 2019년 현재 모즈는 전 세계인의 사랑을 받고 있습니다.

북유럽 디자인브랜드 모즈스웨덴[안데스바이런Anders Billin]

This is MOZ SWEDEN...

MOZ SWEDEN is a lifestyle brand rooted in the Swedish way of living. We distribute fashionable clothing and everyday products – designed by the Nordic for an easy way of living. Get inspired by the Swedish lifestyle. Close to nature, close to each other.

북유럽 디자인브랜드 모즈스웨덴[MOZ SWEDEN]

MOZ SWEDEN

Sverige där moz föddes

북유럽 디자인브랜드 모즈스웨덴[MOZ SWEDEN]

Close to nature, close to each other

Swedes love spending time out in nature. Many of us enjoy our summers and holidays in a little red house out on the countryside, close to the wind, the birds and the water. We go skiing in winter, look for chanterelles during autumn and enjoy a good book over a cup of coffee. But we also love feeling the energy of the city – meeting friends at restaurants and cafés, feeling the never-ending pulse of something bigger. It’s the perfect balance of the quiet outdoors and the vibrant city-life.

moz sweden Brand Story

모즈스웨덴이 특히 아시아 시장으로 진출 된 계기는 2010년 초반 독일 프랑크푸르트에서 열린 무역박람회에서 였습니다. 다수의 아시아 참가 기업들이 모즈의 사랑스럽고 부드러운 컵셉을 선호하여 각국의 진출에 대해 제안이 있었으며 특히 많은 일본 기업들의 관심을 갖고 사업진출을 타진해여 불과 10년 도 안된 현재 일본에서는 모즈스웨덴이 패션 및 잡화 , 리빙브랜드로 시장규모 1,000억 이상의 메가 브랜드로 성장하게 되었습니다.

북유럽 디자인브랜드 모즈스웨덴[MOZ SWEDEN]
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